I vám může jet lépe


Produkty

1 - Karburátor

1 - Karburátor
Můžeme zvětšit průměr sacího otvoru, jeho vyleštění a dále je příhodné provést výměnu trysky za větší. Výměna trysky za větší je možná v případě, že budete provádět úpravy sacích kanálů, spalovacího prostoru, atd. ...Základem je nestrhnout hranu sacího otvoru směrem do sacího kanálu. Více foto viz...

—————

2 - Sací kanál

2 - Sací kanál
Další z úprav je sací kanál. U sacího kanálu je velice důležité jej slícovat s již upraveným karburátorem. Sací kanál je možné pouze vyleštit, nebo zvětšit průměr, vybrousit a následně vyleštit. Po slícování s karburátorem je taktéž důležité jej slícovat se sacím otvorem ve válci.U úpravy sacího...

—————

3 - Klikový prostor

3 - Klikový prostor
V klikovém prostoru je možné provést úpravu vyleštěním celého prostoru a dále také například zmenšením průměru setrvačníku klikového hřídele a vyvložkování klikového prostoru, viz obrázek.Základem při leštění je opět nestrhnout hrany v dělící rovině u karterů. Na objednávku vám můžeme klikový...

—————

4 - Přepouštěcí kanály v karterech

4 - Přepouštěcí kanály v karterech
U přepouštěcích kanálů je možné provádět úpravu v základu broušením a následním vyleštěním, nebo zvětšením celého kanálu. Zde je potřeba tyto kanály přesně slícovat s kanály ve válcích. U úprav těchto kanálů je opět velice důležité nestrhnout hrany, které jsou směrem...

—————

5 - Válce - sací kanály

5 - Válce - sací kanály
U sacích kanálu je velice důležité slícování s již upravenými kanály v karterech. Zde je postup stejný jako u úprav kanálů v karterech. Další úpravou jsou zde sací otvory, které je potřeba slícovat s otvory v pístech ( viz odkaz písty ). Dále je zde potřeba slícovat hlavní sací otvor se sacím...

—————

6 - Válce - výfukový kanál

6 - Válce - výfukový kanál
U výfukového kanálu je velice důležité slícování s již upravenými písty. Zde je postup stejný jako u úprav sacích kanálů. Výfukový kanál je možné zvětšit, následně vybrousit a poté leštit.  U zvětšní kanálů je potřeba zvětšovat správným směrem, aby to splnilo účel naší práce. V opačném případě...

—————

7 - Písty

7 - Písty
U pístů je možné udělat několik úprav. Základní je slícovat sací otvory s otvory ve válcích. Dále můžeme vyleštit spalovací prostor a také použít pouze dva ze tří pístních kroužků.

—————

8 - Úprava hlav motoru

8 - Úprava hlav motoru
U hlav motorů je možné udělat jejich snížení, čímž dosáhneme většího kompresního poměru, úpravou samotného tvaru spalovacího prostoru a dále zde můžeme také vyleštit spalovací prostor. U všech těchto úprav je potřeba brát zřetel na hlavní bod, kterým je - nepoškodit dosedací plochu pro těsnění a...

—————

9 - Víka motoru

9 - Víka motoru
Víka motorů je možné leštit do zrcadlového lesku. Toto ocení především milovníci veteránů, kteří chtějí aby jejich moto vypadalo dobře. Na objednávku vám můžeme víka vyleštit.    

—————

Celkový pohled na motor

Celkový pohled na motor
Nyní se můžeme podívat na naší práci v celkovém pohledu Jawa 350. Vidíme vyleštěné kartery ( pololesk ), víka ( zrcadlový lesk ), karburátor ( zrcadlový lesk ), opískované válce a hlavy.

—————